Klachten

Klachtenbehandeling

Onze artsen voeren alle behandelingen zorgvuldig uit, echter kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. In zulke gevallen hopen we dat je zo snel mogelijk aan de bel trekt, zodat onze artsen en assistenten je goed kunnen helpen daar waar nodig is. Samen met jou zoeken we een passende oplossing.

Liquid Beauty biedt aan de klanten 2-4 weken na de behandeling, een gratis nacontrole/correctie afspraak. Dit moet ten allen tijden via ons telefoonnummer/ whatsapp gaan: 085-4014777. De arts zal samen met jou bespreken wat er gecorrigeerd moet worden, en zal de behandeling uitvoeren indien nodig.

Het kan voorkomen dat je buiten deze termijn om, toch behoefte hebt aan een nacontrole/correctie afspraak, of wanneer je meer dan 2 correctie afspraken hebt gehad voor betreffende behandeling, en nog steeds niet tevreden bent. In zulke gevallen kun je ons klachtencoördinator schriftelijk benaderen door een e-mail te sturen naar: support@liquidbeauty.nl. Zij zal je verhaal doornemen, en binnen 4 werkdagen contact met je opnemen.

We kunnen je klacht alleen in behandeling nemen als je onderstaande gegevens verstrekt in de e-mail:

  • – Naam en achternaam
  • – Reden van de klacht. Het verhaal duidelijk en compleet uitgelegd, met welke behandeling, bij welke arts en datum.
  • – Indien nodig foto’s van het behandelde gebied. Voor- en beide zijkanten van het gezicht en een close-up.