Wij staan voor u klaar
Klachtenprocedure
Bij Liquid Beauty doen we er alles aan om u de best mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons vooral weten. Uw mening is belangrijk voor ons, en we nemen elke klacht serieus. Zo kunnen we blijven verbeteren.
We horen graag direct van u waar u niet tevreden over bent. Neem gerust contact op met uw behandelaar of met een van onze medewerkers die zich bezighoudt met het opvangen en behandelen van klachten. Dat kan persoonlijk, telefonisch of per e-mail. Vaak kan een goed gesprek al veel duidelijkheid geven en tot een oplossing leiden. We kijken dan samen naar een passende oplossing.
U ontvangt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één week een reactie.
Externe klachtenregeling (Wkkgz)
Is bemiddeling via onze interne procedure niet voldoende? Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. Liquid Beauty Kliniek is aangesloten bij de DOKh Geschillencommissie, erkend door het ministerie van VWS. Zij behandelen klachten volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en geven een bindend oordeel.
Schadeclaim
Gaat het om een klacht waarbij schade is ontstaan? Dan kan de afhandeling daarvan worden verzorgd via onze verzekeraar, de VvAA. De artsen die bij ons werken maar niet in dienst zijn van Liquid Beauty Kliniek, zijn zelfstandig zorgverleners. Zij hebben een eigen beroepsaansprakelijkheidsverzekering en zijn afzonderlijk aangesloten bij een erkende geschillencommissie.
Direct contact opnemen
Klachten
"*" geeft vereiste velden aan